person_photo

Вовк Тетяна Юріївна

Заступник директора з навчально-виховної роботи
Вчителька інформатики, математики

ІІ категорія

Для того, щоб отримати те, чого ніколи не мав, потрібно зробити те, чого ніколи не робив

Працюю в Розсошенській гімназії з 2019 року на посаді вчителя математики. Маю повну вищу освіту. Закінчила у 2019 році Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, отримала диплом магістра та здобула кваліфікацію «Магістр середньої освіти (Математика). Вчитель математики. Викладач математики».

Працюю над проблемою «Підвищення професійної майстерності вчителя як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей успішної особистості». Вважаю, що головними ознаками професійної майстерності вчителя є бездоганне вміння навчати учнів, формувати в них позитивні риси особистості, розвивати їхні творчі здібності та нахили. Прагну бути компетентним вчителем, що означає бути здатним мобілізувати в певній ситуації отримані знання й досвід.

Пройшла навчання тренерів у 2021 та 2022 роках за Міжнародною програмою в Україні FIRST LEGO LEAGUE CHALLENGE. Також була координатором: Всеукраїнського етапу математичного конкурсу «Кенгуру – 2020», Міжнародного етапу математичного конкурсу «Кенгуру – 2021», Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер-2020», Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер-2021», Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер-2022».

Я активна, відкрита до співпраці. З 2020 року є головою методичного об’єднання вчителів інформатики. Систематично розміщую власні розробки з інформатики та математики на платформах «На Урок» та «Всеосвіта».

Завдяки правильно організованій педагогічній діяльності, я досягла належного рівня засвоєння учнями навчального матеріалу. Мої учні протягом чотирьох років поспіль беруть участь у конкурсах різних рівнів:

  • Всеукраїнському та Міжнародному етапах математичного конкурсу «Кенгуру»;
  • Міжнародному конкурсові з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер»;
  • Обласному математичному конкурсові «Математичний ЗАНЗІБАР» (у 2021 році команда зайняла 6 місце з 46 можливих);
  • ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (учень 6-В класу Калініченко Максим отримав I місце);
  • ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій (учень 11 класу Колісник Денис отримав I місце та став учасником ІІІ етапу);
  • шкільних олімпіадах з математики, інформатики та інформаційних технологій;
  • Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок» з математики та інформатики та інших конкурсах на платформі «На Урок».

Професійна компетентність потребує постійного розвитку й удосконалення.  Шляхом самоосвіти беру участь у різноманітних онлайн-курсах, конференціях, тренінгах, наукових семінарах:

  • закінчила партнерський курс «Онлайн-сервіси для вчителів» на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності;
  • Всеукраїнська науково-практична конференція «STEM – світ інноваційних можливостей. Формування освітнього STEM
    середовища»;
  • семінар «Курс на майбутнє: сучасні підходи до формування громадянина»;
  • дистанційне навчання відповідно програми підвищення кваліфікації «Інновації у навчанні математики»;
  • онлайн-семінар «Проблеми формування та оцінки математичної компетентності учнів у рамках міжнародного оцінювання якості освіти PISA»;
  • тренінг «STEM освіта в школі як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти» у рамках ІV Всеукраїнського фестивалю «STEM – весна 2021»;
  • науково-практичний семінар «Упровадження елементів STEM освіти при вивченні предмета «Математика»;
  • навчання за програмою підвищення кваліфікації учителів, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти «Нова українська школа: перехід на наступний рівень»;
  • курс «5 кроків до ментального здоров’я під час пандемії»;
  • онлайн-курси для вчителів математики на освітніх платформах «EdEra», «На Урок», ГО «Рух освіта», «Prometheus»;
  • тренінг Товариства Червоного Хреста України по навчанню населення наданню першої допомоги.

Власна друкована продукція:

  • Т.Ю. Вовк. Психологічний аналіз впливу дрібної моторики на формування мовлення у дітей дошкільного віку. Збірник наукових праць викладачів, аспірантів, магістрантів і студентів фізико-математичного факультету / ПНПУ імені В.Г. Короленка; редкол. : Ю.Д. Москаленко (голов. ред.) та ін. – Полтава : Астрая, 2016. – С. 288-289
  • Т.Ю. Вовк. Дидактичні ігри на урока математики. Збірник наукових праць викладачів, аспірантів, магістрантів і студентів фізико-математичного факультету / ПНПУ імені В.Г. Короленка; редкол. : Ю.Д. Москаленко (голов. ред.) та ін. – Полтава : Астрая, 2018. – С. 61-62
  • Т.Ю. Вовк. Інтерактивні технології навчання на уроках математики у старшій школі. Збірник наукових праць викладачів, аспірантів, магістрантів і студентів фізико-математичного факультету / ПНПУ імені В.Г. Короленка; редкол. : Ю.Д. Москаленко (голов. ред.) та ін. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 32-33
  • Т.Ю. Вовк. Розвиток комунікативних компетентностей учнів засобом інформаційних технологій. Збірник наукових праць викладачів, аспірантів, магістрантів і студентів фізико-математичного факультету / ПНПУ імені В.Г. Короленка; редкол. : Ю.Д. Москаленко (голов. ред.) та ін. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 220-221
  • Т.Ю. Вовк. Використання арт-терапії у роботі з дітьми шкільного віку: психологічний аспект. Збірник наукових праць викладачів, аспірантів, магістрантів і студентів фізико-математичного факультету / ПНПУ імені В.Г. Короленка; редкол. : Ю.Д. Москаленко (голов. ред.) та ін. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 253-254